torsdag den 29. maj 2014

Hvad tjener en hospitalsteknisk assistent

HG der har en af disse uddannelser der evt kan fortælle hvad man tjener når man er helt . En hospitalsteknisk assistent måler hørelse eller hjernens elektriske bølger. Hej:) Er der nogle af jer der er uddannet hospitalsteknisk assistent?

Så meget tjener en Teknisk assistent. Struktureret og videnbegærlig, med mod på at lære meget mere end hvad jeg allerede ved. Region Nordjyllands hospitalstekniske assistenter er ansat på Regionens.


Hospitalsteknisk assistent, Audiologiassistent, 31.

Som neurofysiologiassistent arbejder du som regel på et hospital. På specialet neurofysiologiassistent lærer du, hvordan hjernen og nerverne fungerer, og du er . Regionernes Lønnings- og Takstnævns beslutning om, hvad der er adgang til at indgå aftale om jfr. Minimalløn for elever inden for teknisk assistentuddannelsen pr. Arbejdsgiveren skal betale, hvad. Uddannelsen til hospitalsteknisk assistent er din sikre vej til et . Uanset hva kommer du dog til at arbejde med tæt patient- og kundekontakt.


En GVU-plan er en vurdering af, hvad eleven kan, og mangler i. Intro, Lissi Hansen, HVAD KAN JEG BLIVE, og hvilken vej skal jeg gå?

Ditte - SOSU-assistent, Colourbox. Carsten Hansen, HAR DU ET ARBEJDE, skal du betale skat af det du tjener . Nawaz Mhtar afghaner, landbrugselev. Den pædagogiske assistentuddannelse. Værktøjet er til dig, der er år eller ældre, og som overvejer en erhvervsuddannelse for voksne (euv). Om du er elev, forældre eller vejleder, kan du finde inspiration til, hvad man kan blive som.


Glarmester Maskinsnedker, trædrejer, produktionsassistent:. Med over 1forskellige erhvervsuddannelser og en lang række forskellige specialer er der god mulighed for at få netop den uddannelse, der . Klinikassistent hos Centrum Tandlægerne. Derudover har jeg kompetence indenfor servering, hvor jeg både har arbejdet som tjener og bartender.


Bager, tjener, kok, slagter mm. Social-sundhedshjælper, tandklinikassistent, hospitalsteknisk assistent mm. Hvad passer til mig og mine drømme om fremtiden?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg