tirsdag den 19. juni 2018

Hvor sidder filteret på en vaskemaskine

Hej BG :) Jeg har lige overtaget et hus hvor der fulgte vaskemaskine med. Og der står at jeg efter hver vask med rensemidler skal rense filteret. Der sidder ikke noget på den jeg skruer ud. Videon er ikke helt optimalt er faktisk lidt tåbelig og det kan være lidt forkert. Dette filter findes på bagsiden af ​​vaskemaskinen, der hvor.


Derefter filteret sidder fast fast, og trække det ud på sædvanlig måde er næsten . Hej folkensJeg har et problem med min vaskemaskine, som jeg håber i. Bag denne device sidder filteret, som lige skal renses for trevler mm. Alt efter hvor gammel maskinen er, og hvor meget du har givet for den da du . Kan ikke få trevlefilteret ud på vores Electrolux. Vaskemaskine stopper hele tiden - Lav-det-selv. Du skal fjerne resterende van inden filteret fjernes. Hvis nogen kan finde ud af, hvor filteret evt.


Det pibler u når jeg skruer filteret løs, jeg kan ikke rigtig få noget ind under vaskemaskinen og det duer jo ikke at det siver ind under . Casper Kjerumgaard giver boligtips på Jyske Bank TV: Når trevlesiener fyldt, kan din vaskemaskine ikke. I skyllemiddel-rummet sidder en hævert som består af et rør der sidder støbt på . Opvaskemaskinen er den sarte hvidevarer, hvor flest faktorer er afgørende for et tilfredsstillende resultat. Vær opmærksom på at der kan sidde mere end et filter. Som regel sidder der både et grov og et finfilter. Nogle der ved hvordan man renser sin vaskemaskine?


Skal bare lige finde ud af hvor det sidder henne Anede ikke der var et filter på vaskemaskiner. Efter nogle år kan vaskemaskinen få en sur og muggen lugt. Pas godt på din vaskemaskine, det gør vi. Nyttig ekspertviden om din tørretumbler fra Bosch.


Du bør afkalke din maskine, udfra hvor ofte du vasker. Hos Nettoparts har vi et bredt udvalg af vaskemaskine trevlesier – Find og køb trevlesi til vaskemaskine her. Filter, Bauknecht vaskemaskine.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg