fredag den 3. maj 2019

Hvad er chai latte

Chai-te (også kaldet masala chai) er en sort, krydret te som oprindeligt stammer fra Det indiske subkontinent, nærmere bestemt Pakistan og Indien. Har du nogensinde prøvet en varm og krydret chai-latte? En chai-latte er nemlig den helt perfekte drik på en kold.

Chai latte er en skøn variant af den oprindelige indiske chai te. Få opskriften på chai latte her. Hvis det lykkes McConnell at få noget vedtaget – hvad som helst – er . Hjemmelavet chai latte skal prøves - dufter og smager af jul!

Du kan både tage dig tid til at lave den søde, velsmagende chai latte helt fra . Så får du også opskriften på chai latte lige her. Jeg er en af dem, der ÆLSKER Chai Latte (eller Chai Chino) og jeg har. Du har tænkt på at købe et produkt fra David Rio Chai men er ikke sikker på hvordan det skal blandes eller hvad der smager bedst. Chai simpelthen betyder te i Indien , og der , hvad vi tænker på som Chai kaldes masala chai , eller.


Chai te er blevet meget populært her hjemme. Ved at prøve forskellige blandinger er jeg kommet frem til egen blanding, som jeg bedst . For ved du hva der også siger efterår? Den kan du selvfølgelig lave helt .

For hvad der er godt for lige netop dig, tror jeg jeg ville spørge om. Jeg har købt noget og aner bare ikke helt hvad jeg skal bruge det til. Vi leverer naturligvis lige til deres dør. Du kan bestille Chai Latte på stort set enhver café og købe det i. Men præcis hvad er en Chai Latte og hvor kommer den oprindeligt fra?


I denne kolde måned har en af mine yndlings ting været chai. Mange af caféernes kaffedrikke indeholder langt flere kalorier, end hvad man. Du har længe kunnet købe en chai latte på cafeerne, men det er først indenfor kortere ti at du har kunnet købe produktet hjem til dit eget køkken.


Levering direkte til døren, nemt og ligetil. Er der nogen som kan anbefale et sted at købe chai-te til en fornuftig pris ? Jeg kan ret godt lide chai te om vinteren når det er koldt og jeg har brug for. Jeg har prøvet at lave forskellige chai latte opskrifter fra bunden. Vi har tryllet en chai-soja-latte frem. Den består af hjemmelavet chai-te med sojamælk.


Den hjemmelavede chai-te har vi lavet af kanel, nelliker, . Hvis jeg kunne, ville jeg elske at hygge med en soy chai latte fra Starbucks. Chai-latte er den er perfekte vintervarmer med sine ekostiske krydderier som kanel, kardemomme og allehånde. Her får du en nem opskrift på, . Pres stempelkanden, og hæld ekstrakten på flaske.


I kategorien Ukategoriseret findes fødevaren chai latte (fredsted) pr portion. På denne side kan du finde ud af hvad varen indeholder af energi, protein, . KAV Chai Latte Vanilla er baseret på den klassiske Chai - sort te med krydderier og et sødt twist af vanilje.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg