onsdag den 8. oktober 2014

Iskaffe med vaniljeis opskrift

Det er både nemt og lækkert at lave sin egen iskaffe. I den her opskrift kan du se trin-for-trin hvordan du laver en god iskaffe. Prøv denne super lækre opskrift på en nem og god iskaffe lavet på et.

I dag går jeg altså all-in, og så snakker vi iskaffe med vaniljeis og hele pivtøjet. Kaffe og rørsukker blandes og afkøles. Vanille-isen blandes med kaffen til den er smeltet helt.


Jeg ved godt at kaffe slet ikke er alles smag, men.

Kært barn har mange navne, og denne drik har ligeså mange varianter. Nem og lækker iskaffe med vaniljeis. OPSKRIFT: Ingredienser til to glas: dl. Få opskriften på iskaffe lige her.


Fyld op med vaniljeis, og top med lun chokoladesauce og hindbær. Børn vil måske hellere have kakao . Sødmælk, kaffe og vaniljeis – hvem kan sige nej til det? Serveres med sugerør - og er ret god med vanilje-is!

Opskriften er udviklet af Fakta . Det giver ekstra kraft til din iskaffe. Der findes lige så mange opskrifter på iskaffe, som der findes kaffeelsker. Du kan også tilføje en kugle vaniljeis. D Så det kunne være rart med en lidt mere kaloriefattig udgave :gogo:. Men det går bare så meget bedre med iskaffe.


Eller når jeg bliver budt på kaffe hos folk, beder jeg om en iskaffe. The Pioneer Woman har en skøn opskrift, hvor hun laver kold kaffe og bruger! Jeg kan for eksempel anbefale denne iskaffe med vaniljeis! Det er klart den bedste iskaffe vi har fået til dato og vi har allerede nydt. Det er nemlig det bedste og vi er bare blevet så afhængige :)!


Der er SÅ mange lækre og gode opskrifter. Læs også: Sunde romkugler – opskift Jeg har delt denne opskrift på iskaffe før. Her får du opskriften på en både nem og lækker én af slagsen.


En iskold kaffe har mange navne, og her får du en nem og lynhurtig opskrift på en hjemmelavet kaffe med is og mælk. Iskaffe, islatte, blendet kaffe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg