onsdag den 8. oktober 2014

Vask hvidt tøj hvidt igen

Er yndlingsblusen blevet gullig efter vask, eller er de hvide bukser blevet matte og grå at se på? Brug citron til at gøre dit hvide tøj hvidt igen. Med et par citroner kan den blive som ny igen.

Det er ofte svært at få dit hvide tøj til at blive helt hvidt igen, når det først har været vasket nogle gange. Her får du tre gode råd til, hvordan du . Vask tøjet igen med et hvidvaskemiddel. Se fiduserne her (husk lyd): Hvidt vasketøj – hvordan?

Link: Hvordan vasketøjet forbliver hvidt , Se FriTV2 . Der er heldigvis råd for, hvordan de kan blive lige så lækre igen. Det er muligt at vaske det hvide tøj hvidt og blødt igen. Hvidt tøj som kun må vaskes på max grader. Og så bruger jeg enten Biotex eller Ariel til hvidt tøj. Vask dit hvide tøj med en blå sok så bliver det helt hvidt igen, men sokken skal ikke være . Imo, bliver farven hvid altid slidt så den ikk er helt så hvid som ny over tid.


Man kan holde bedre på det ved kun at vaske hvid sammen med hvid . Tricket er fra min mormor på år, som har de flottest hvide stofduge osv fordi hun engang imellem vasker med blånelse.

Har læst lidt om vaskepulver med blegemiddel og man kan vaske tøjet ved . Jeg har lige vasket en gang kokke tøj hvor der er sneget sig et. Er der nogle af jer der har nogle gode råd til hvordan jeg kan få det hvidt igen? Optisk hvidt er faktisk en slags synsbedrag, der får gulnet eller gråligt hvidt vasketøj. Jeg synes det virker bedre end Vanish. Beckmann Super Hvid får dit hvide tøj dets liv tilbage.


Hæld aldrig klorin direkte på tøjet Klorin virker bedst ved lave temperaturer. Når du vasker hvidt tøj, så brug natron sammen med vaskepulveret. Få dit hvide tøj til at forblive skinnende rent med denne guide til at vaske og fjerne.


En almindelig årsag til misfarvning på hvidt tøj er, at man vasker det sammen . Kan jeg få sengetøjet hvidt igen på en miljøvenlig måde? Jeg håber, det lykkes at få tøjet hvidt igen. Klorin gør tøjet rent og hvidt ved lave temperaturer.


Efter ferien har jeg rigeligt med vasketøj og en del hvidt med skjolder efter bl. Pletter på tøjet er noget, vi alle bøvler me og der er uendeligt mange fif til at blive dem kvit. Vasken bliver hvi og du slipper for lugten af klor.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg