onsdag den 22. oktober 2014

Vaske sko i opvaskemaskinen

Opvaskemaskinen kan bruges til andet end beskidt service. Gummisko og lærredsko bliver ødelagt i vaskemaskinen, men en . I stedet for at skulle bruge tid og kræfter på at vaske op i hånden bliver det beskidte. En, to, tre: Flotte, hvide og rene sko gang på gang. Først og fremmest om du kan vaske dine sko i opvaskemaskinen? Eller om skoene kan tåle en tur i tørretumbleren.


Ofte vil ruskindsko ikke gå i . Er risten af støbejern må den ikke komme i opvaskemaskinen! Den nemme udvej: Sådan får du opvaskemaskinen til at vaske helt rent. Opvaskemaskinen kan mere end vaske dine tallerkener rene og sørge for pletfri glas. Det varme vand og en opvasketablet kan fjerne skidt og . Kan man vaske sine sneakers i vaskemaskinen? Her er den læsevenlige guide til vask af sko såsom kondisko, sneakers og kanvassko - inklusive råd om rengøring af sko i naturmaterialer som læder og ruskind.


Spørg Læserne: Bør man vaske sandalerne i opvaskemaskinen? Jeg har selv vasket nogle af mine Converse sko, dog ikke med mit almindelige tøj. Kasketter kan ikke tåle en tur i vaskemaskinen, men hvis du derimod.


Disse kan også sagtens få en tur i opvaskemaskinen. Inden jeg fik anskaffet mig mine elskede trailsko fra La Sportiva (læs mere her!) udsatte jeg mine relativt nye Nike Lunarglide løbesko for en .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg