tirsdag den 11. november 2014

Spiralizer opskrifter

Brug din spiralizer - gode opskrifter. Du har anskaffet denne her, super smarte spiralizer, så du kan max-loade med sunde grøntsager. En spiralizer er en slags maskine til at lave ”spaghetti” ud af forskellige grøntsager.

Søg blandt 6opskrifter, vælg dine egne favoritter og hold dig ajour med . Forleden fik jeg et spørgmål om jeg havde fået testet min spiralizer,. Det bliver ikke meget sundere og lettere. Agurk med spinat og gulerødder.

Find opskrifter og tips til hvordan du kan skabe lækre salater og desserter med. Med en spiralizer laver du lækkert grøntsagstilbehør til dine retter,. Men hver gang jeg har kigget på en spiralizer, har jeg bare ikke købt den alligevel. Det fortrukne er squash og gulerod og så spiser ungerne gerne gulerod og agurk . På myTaste finder du opskrifter til spiralizer samt tusinder af lignende opskrifter. Grøntsagsspaghetti laves med en spiralizer eller med en ganske.


Særligt velegnede er rodfrugter og fx blomkål – her får du opskriften på en . Da jeg så var så heldig at få en ny spiralizer til test, blev kinaradisen altså det første. Giveaway: Vind en Spiralex spiralizer!

Kenwoo grøntsagspasta maskine. Til at lave disse grøntsagsspaghettier, har jeg anvendt en spiralizer. Først: Tak for en vidunderlig blog med mange opskrifter der flittigt finder . Opskrifter og diskussion om veganer og vegetar.


Imens det simrer, laver du grøntsagsspaghettien af squashen ved at køre det på en spiralizer. Har du ikke en spiralizer, kan du lave tynde strimler med din . Prøv at erstatte den kalorierige pasta med squash . Spiralizer tilbud og ideer til Spiralizer opskrifter. Jeg kan slet ikke undvære min spiralizer, som strimler grøntsager på ingen tid uden at noget går til spilde, . Skyld squashen og lav den til squashetti, for eksempel med denne Spirelli.


Få opskriften på et sundt alternativ til spaghetti med kødsovs, når du. Lav squashen til squashetti enten ved at bruge en spiralizer eller en . Alle slags grøntsager og flere frugter forvandles til skruer, nudler og bånd. Pesto Zucchini Noodles with Roasted Tomatoes and Grilled Chicken. I love the fresh ingredients in this. GEFU Spirelli grøntsagsspaghetti spiralizer.


Kostplan, opskrifter og mails med mine bedste og mest effektive råd. Maskinen hedder en spiralizer, men hvis du ikke er indehaver af sådan en.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg