mandag den 9. februar 2015

Selvhærdende ler julepynt

Dette selvhærdende ler, er lavet af ingredienser, som de fleste. Her kan du se hvordan du let kan lave flot og kreativt julepynt af selvhærdende ler, stempel-bogstaver, gamle hæklede mellemlægsservietter . Man kan bruge forskellige snore til ophæng.

Sidste år lavede jeg nemlig selv ler og det var en stor fornøjelse at. Det er nemt at lave sit eget selvtørrende ler og så synes jeg, at det. Kageudstikkere kan også bruges til skabelsen af julepynt, fortæller Anna. I denne DIY-video laver hun yndefuldt .

Metallic shimmer and shine is an absolute trend in . Selvhærdende ler, malertape og maling - lav søde drillenisser nemt og . Opskrift på selvhærdende ler til at lave fin og enkel julepynt sammen med børnene. Børnene vil elske denne DIY og julepynten er et sødt minde . De fungerer super fint på en troldgren, på juletræet, i vinduet og . DIY: værtindegave, julepynt eller bordpynt lavet af vat, mel og krydderier. DIY lav selv stjerner med selvhærdende ler og bladmetal. Lav din egen fine julepynt af fimoler.


Sammen med min elskede søster har vi brugt en aften på at lave julepynt ud af selvhærdende ler.

Det var rigtig hyggeligt og resultatet blev godt . Her ser du stjerner lavet af den hvide selvhærdende ler. Jeg har købt en pakke selvhærdende ler hos min lokale hobby pusher betema. Det er virkelig nemt at arbejde me så det skal jeg helt klart . Her kommer en DIY til, hvordan du laver selvhærdende ler – og det er sjovt! Jeg vil til jul lave julepynt ud af det.


Julestjerner af selvhærdende ler med aftryk af bogstaver og mellemlægsservietter. På pinterest så jeg en opskrift på snyde ler. Panduros selvhærdende ler, og det er helt sikkert meget billigere. Så nu er jeg også hoppet med på bølgen og har . DIY - lav selv tynde hvide stjerner til julepynt - idé fra Tina Dalbøges blog . Julepynt - engle - hvidt ler - DECOR NORDIC. Hjemmelavet selvhærdende ler - LÆRKES BESYNDERLIGE LIVSSTILS UNIVERS.


Sammenlign priser og læs anmeldelser af selvhærdende ler hvid Hobbymaterialer. Klik her og find den bedste pris nu! Rul ud igen og gentag til der ikke er mere ler.


Super sødt og billigt julepynt. Er det det samme som selvhærdende ler eller hyr ? Jeg synes julepynt rodede og var ligegyldigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg