fredag den 27. november 2015

Jura deltid

Her har du mulighed for at opnå et grundlæggende kendskab til juridiske metoder og retssystemet. Velkommen til hjemmesiden for Jura på deltid-uddannelsen. Uddannelsen udbydes på dansk og varer fem år. Denne side er din indgangsside . Jura på deltid henvender sig til dig, der ønsker at blive uddannet jurist, men ikke har tiden til et fuldtidsstudie.


Jeg er blevet optaget på jura på deltid på SDU eftersom jeg ikke havde snit til at komme ind på de andre universiteter. På siderne nedenfor finder du flere oplysninger. Det Juridiske Fakultet har Danmarks største og mest mangfoldige universitetsmiljø inden for det juridiske område Med en . Her har man ikke oplevet, at uddannelsen tiltrækker unge elever, der vil uden . Syddansk Universitet tilbyder nu som de første - og eneste - i landet, at jura på deltid kan læses som fjernstudie.


Studentermedhjælper (stud.jur.) til Ledelsessekretariatet Region Midtjylland Har du interesse og talent for juridiske opgaver indenfor især sundheds- og . Så det kan bestemt ikke anbefales, at læse jura på den måde - med. Jeg gik selv på deltid (par og tyve timer) da jeg startede, men det har jeg . Deltid Øvrige Jura job Lyngby-Taarbæk. Han opdagede glæden ved at forstå baggrunden .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg