mandag den 25. april 2016

Dylon farve brugsanvisning

Brugsanvisning: Start med at veje det tørre stof, du ønsker at farve. Nyhed: Nu kan du få DYLON håndfarve til håndvask. Tekstilfarve til indfarvning af bomul hør, viskose, nylon, uld og silke.

Vigtigt at tænke på inden du begynder. Hvordan foregår det, når man skal farve et stykke tøj? Så hvis du har brug for en omvæltning, kan du . Hvis du ikke kan finde den ønskede farve, så send.

Du skal have Adobe Reader installeret for at kunne åbne brugsanvisningerne. Montering af trykknapper mm. Beskrivelse: DYLON maskine tøjfarve nr. Dylon Pletfjerner før farvning. Følg brugsanvisningen, det er supernemt og mine favninger er blevet helt fine.


Indeholder alt, hvad du skal bruge, inkl. En enkelt, praktisk og meget nem måde, at forny den sorte farve på. Hver pakke farve er beregnet til at farve en bestemt mængde stof.


Med DYLON HAND kan du nemt og hurtigt skifte farve eller genopfriske farven på mindre tekstiler.

En af da trøjer jeg vil farve består af nylon,. Jeg har engang farvet en sofagruppe med de almindelige dylonfarver, fra brun til . Maskinen må ikke fyldes mere end halvt, og du må maks. Vi leverer inden for en uge, typisk et par dage Mere om levering.


På pakken står, at man kan farve et par bukser med en pakke. Der er brugsanvisning me men alligevel blev det ikke godt, så jeg vil lige høre. Ellers ender jeg med at købe noget dyrt sort dylon pulver, og farver det sort. Plastikhandsker Stor spand eller balje.


Tålmodighed Læs brugsanvisningen til farven. Til min kjole brugte jeg dylon intense violet, maskinfarve. Jeg tænker, det må være bedre at sy og farve om fremfor at smide ud. Kalkfjerneren har tilmed en antibakteriel effekt. Find vedligeholdelses frie stål redskabsrum fra OPJ til skarpe priser online lige her, et bredt udvalg af stålredskabsrum fra Arrow.


Jeg har ikke selv forsøgt mig med disse farver, men med kapslerne fås en udførlig brugsanvisning. Er ret kendt mærke, så der var også dansk brugsanvisning i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg