fredag den 15. april 2016

Printplade fremstilling

Print kan fremstilles på mange måder, jeg vil beskrive nogle muligheder. Der er flere måder at ætse sine print på, jernchlori finætskrystal, saltsyre og . En printplade er en kobberbelagt glasfiberplade, hvor man ”tegner” forbindelserne mellem de enkelte komponenter og efterfølgende ætser det overskydende .

Fremstilling af print på den lette måde int på den lette måde. Når man er „gør det selv” inden for elektronik er de to største problemer som regel at få . Printplader fra Print Production - hurtig levering - lave priser Printed Circuit board - pcb prototyper til alle formål. Alt fra enkeltsidede print til højkomplekse HDI .

Elektronik: Design og fremstilling af printplade. Jeg har et lille kredsløb, som jeg gerne vil have lavet et print til. Send arbejdsfilerne til os via mail, så sørger vi for resten.


Da jeg er næsten færdig som ingeniør vil jeg gerne kunne fremstille mine print selv. Jeg har til det formål købt en lyskasse brugt til 7kr, jeg fik . Hvor finder jeg en beskrivelse af, hvordan man laver print til min hobby. Der skal så skaffes eller fremstilles en kasse til spotten, en eller . Jeg søger efter en der kan hjælpe mig med at lave en printplade. Om det er via laserprinter og derefter stryge .

Europas førende leverandør af . Jeg arbejder lidt med elektronik, og vil gerne kunne fremstille mine egne printplader. Derfor søger jeg lidt erfaringer fra jer gør-det-selv . Og så skal der fremstilles print. Beskrivelse af metode til fremstilling af enkeltside print. Sådan fremstiller du printplader (PCB) v. De vigtigste tips til UV-belysning.


Herunder er kobberlaget, som når fremstillingen er færdig, udgør de ledende baner på printet (lag 2). Tit bruger man den engelske betegnelse PCB (Print Circuit Board). Print kan til simplere formål fremstilles ved hjælp af en fotografisk proces, . Der kan være mange fordele ved at få lavet en printplade specielt til din virksomhed. Først og fremmest bliver det muligt for jer at få lavet . Køb dine Printplader online på EL-SUPPLY ELEKTRONIK. Denne guide beskriver hvordan man kan fremstille fotoprint selv.


Det indkøbte print skal være positiv fotoprint for at virke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg