fredag den 1. april 2016

Smeltet plastik på strygejern

Sådan renser du nemt dit strygejern, hvis der er kommet vlieseline rester på det. For kommer det over på tøjet, så bliver det bogstaveligt talt smeltet ind. Jeg har været uheldig med Bistrech og andre “plastik”blandinger har .

Ved jo sådan set godt at det er en eller anden form for plastic og den slags smelter jo. Jeg har prøvet flere ting som benzin, sprit, rengøringsmidler, . Men strygejernet - hvordan redder jeg det? Flere resultater fra slyngebarn.

Hvis ikke du husker at rengøre dit strygejern både indvendig og udvendig, kan du faktisk risikere at ødelægge det. Sådan fjernes plastik, der smeltede ind badedragt. Fjernelse af smeltet plast kræver brug af varme.


Indstil varmt strygejern på toppen af ​​brunt papir. Det anbefales, at man indstiller strygejernet til følgende, alt efter hvilken type. Og jeg har altså slet ikke smeltet særligt meget - og jeg har ALDRIG smeltet plastik på kogepladerne.


Det var en køkkenvægt - oven på en lille . Man kan med fordel smelte mange former for plastik. Placér strygejernet ovenpå køkkenrullen et kort øjeblik.

Smeltet plastic og voks kan synes at være de sværeste ting at rydde op, først og. Datteren har lavet perleplader, men hvor varmt er det lige strygejernet skal være, når jeg skal. Rester kradses af, og pletten glattes ud mellem trækpapir med et strygejern. Der duppes varmt vand på bagsiden af tøjet med henblik på at smelte voksen.


Med et par husholdningsartikler, eliminerer fjerne smeltet voks fra din duge behovet for bortskaffelse. Læg varme strygejern direkte på køkkenrulle og pres fast på cirka sekunder. Så jeg ville lige høre kan man Smelte eller Lime plexiglas sammen på. Brug et almindeligt strygejern til at smelte perlerne sammen.


Her har jeg leget med plastikposer og strygejern - umiddelbart ikke den. Se vanskelige folder smelte væk med et ekstra dampsku lige hvor du har brug for det. Smeltet stof på bunden af et dampstrygejern opstår, når strygejernet er. Der er dog et par rengøring teknikker, der vil fjerne smeltet stof fra bunden af et dampstrygejern.


Hvordan kan jeg fjerne Latex maling fra plastik? I vores gruppetest finder vi det bedste strygejern og undersøger hvad forskellene er. Strygejernet slukker automatisk, når det står ubenyttet.


Plastik vil simpelthen smelte ved de høje temperaturer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg