mandag den 6. juni 2016

Vaskemaskine tromle larmer

Er din vaskemaskine begyndt at larme mere under centrifugering? Hvis maskinen larmer under centrifugering er de mest sandsynlige fejl: - Defekte lejer . Hvis vaskemaskinen larmer når den centrifugerer, kan årsagen være en af følgende: Fejlen kan skyldes defekte tromlelejer.

Dette vil medføre en bankende eller . Vaskmaskine der larmerindlæg10. Gram vaskemaskine larmer MEGETindlæg26. Min vaskemaskine larmerindlæg1.

Derfor hopper og ryster din vaskemaskine – og sådan får du den til at. Det er ikke kun irriterende, når vaskemaskinen hopper, ryster og bevæger sig. Vores 3½ år gamle vaskemaskine er begyndt at larme for vildt når den centrifugerer og når man drejer tromlen rundt lyder det heller ikke som . Hvis din vaskemaskine larmer, kan det være et leje der er ødelagt. BH bøjle fast imellem karet og tromlen. Synes den larmer frygteligt meget, og siger nogle sjove slæbe lyde.


Nu larmer den under højste omdrejninger. Måske der sidder kalk, eller noget galt med tromlen. Hvad anvender i (udover vaskepulver), til at .

Reparation og service af vaskemaskiner inden for 1-dage. Min nabo´s havde kørt med larmende tromle-leje for længe. Vaskemaskine larmer ved centrifugering.


Min nyinstallerede vaskemaskine hoppede rundt, indtil jeg fik. Den hopper og danser også, og så LARMER den fordi den står og ryser . Jeg satte idag min mors nye vaskemaskine og tørretumbler til. Vasker fint, har stor låge, men skal have nyt hovedleje ved tromlen. Hvilken vaskemaskine er den bedste på markedet?


Lydniveauet er svagt, men tromlen har kun plads til syv kilogram. Ved centrifugering larmer de fleste vaskemaskiner mere eller . Læs om forskellige tests, tilbu forsikringer på vaskemaskiner m. Jeg tror dog den er meget ældre, og den larmer af H-til og. Når den slynger larmer den en del, men sidder du måske derude og kan lave maskinen . Inden du kontakter Miele Service er det en god idé at forsøge at afhjælpe fejlen på egen hånd.


Denne del erstatter ældre produkter(4).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg