torsdag den 30. juni 2016

Pofiber opskrift

Opskrifter der indeholder denne melblanding. I en anden skål blandes mandelmel og pofiber og husk. Den oprindelige opskrift stammer vist nok fra Sverige, hvor de går under.


Pizza er hermed ikke junk længere. Få opskriften her på den ægte blomkålspizza med tricket til at få bunden . Morgenboller eller rundstykker med pofiber kan være løsningen på. Første gang helt efter den oprindelige opskrift, som jeg fandt hos Jacqueline.


Derfor har jeg søgt en masse opskrifter, og. Sunde opskrifter på brød uden gluten. Grill, LCHF Tagged With: brø kokosfibermel, lchf, mandelmel, pofiber, sesammel. Pofiber virker ved at binde væsken, så ma . Jeg syntes de så interessante u så jeg har eksperimenteret en del . Beskrivelse til Chunky Choco Bar En lækker naturlig opskrift til smagsfulde hjemmelavede proteinbarer. Lav på kulhydrater og rigtig høj på proteiner!


Jeg foretrækker at tilsætte lidt pofiber til “dejen” for at få den lidt mere brødagtig. Jeg har syslet lidt med en opskrift på boller bagt på chiamel og pofiber. Den er ret simpel, og bollerne smager godt.


Rør det hele sammen og tilsæt den smeltede smør. Denne opskrift kan også anvendes til Low Carb og .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg