fredag den 27. januar 2017

Ramme mellem vaskemaskine og tørretumbler

Stableramme - Aurora stableramme til placering mellem vaskemaskine og tørretumbler for at skabe bedre stabilitet. Placeres mellem vaskemaskine og tørretumbler. Sælger sådanne smarte velcro-dimser som man bruger mellem de to maskiner.


Aurora Ramme Til Samling Af Vaskesøjle, Med Hylde. Samleramme udtrækshylde uden front til vaskesøjleVarenr. Praktisk udtrækshylde til indbygning mellem vaskemaskine og tørretumbler. Fødderne på tørretumbleren (som står ovenpå vaskemaskinen) er ikke.


Lim en ramme lavet af noget liste på toppen af vaskemaskinen, der . Hej med jer De fleste har jo vaskemaskinen nederst i en søjle - men min. Nu har vi også en tørretumbler ovenpå, men der købte jeg et beslag . Hej alle Jeg har lige modtaget min nye tørretumbler. Jeg har disse mellem min vaskemaskine og tumbler:. Der findes også sådan en ramme: Stableramme - Elgiganten. Praktisk udtrækshylde til indbygning mellem vaskemaskine og tørretumbler.


Samleramme udtrækshylde uden front til . Her finder du Vores udvalg af tilbehør og reservedele til din tørretumbler. Til montering mellem vaskemaskine og tørre-tumbler. Sikrer tørretumbleren står fast.


Se kort info Sammenbygningsramme til tørretumbler/vaskemaskine.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg