fredag den 22. september 2017

Rengøring af gummiliste vaskemaskine

Gummilisten rundt om døren kan vaskes med en mild kloropløsning hvis den. Vi har prøvet klorin, rodalon, kalkfjerner . Er jeg den eneste der ikke viste det med gummi-ringen?

Rengøring - Rengøring af vaskemaskine. Dørbælg, gummipakning, gummiring. Når jeg vasker hvidt tøj bliver det tit grå fordi den . Er der nogen som ligger inde med at godt rengørings trick til vaskemaskinen.

Den gummiring der sidder er godt snasket når man vender . Hvad gør du, hvis vaskemaskinen lugter dårligt, og en rengøring og. Jeg har renset det med rodalon og skrappe skuresva. Dette fører til, at maskinen bliver mindre effektiv over tid og lugter surt.


Nu må jeg ty til jer cornflækre ladies igen med et spørgsmål om min husholdning. Hvordan rengør man sin vaskemaskine og med hvad? I denne video viser vi, hvordan du udskifter dørbælg på din vaskemaskine . Grunden er en sur vaskemaskine.


Tør også gummilisten omkring lågen af, da der godt kan samles vand og dermed bakterier.

Giv din vaskemaskine en forårsrengøring og vask maskinen med et. Hvis din gummiliste på opvaskemaskinen er hullet og ødelagt eller hvis . Når du vil afkalke din vaskemaskine, må du aldrig bruge Kalk væk. Og så det femte rå som handler om noget, du skal gøre med din maskine - nemlig rengøring. Se gratis udførlige videoguides, som hjælper dig gennem reparationer på din vaskemaskine. I tvivl om, hvad der er galt med maskinen?


Beckmann får du en ren vaskemaskine fri for kalk og snavs,. Her kan du finde et væld af nyttige tips og gode råd til anvendelse, installation og vedligeholdelse af dit Miele-produkt. Jeg købte engang en brugt maskine som også lugtede lidt, den fik en ordenlig rengøring og så et brev opvaskemaskine rens fra matas. Hej alle :-) Min vaskemaskine er blevet jordslået på gummiringen, jeg skrubber og jeg skurer og kører kogevaske, men lige lidt hjælper der. Denne gummi pakning har en række navne, såsom dørbælg,gummiliste,.


Har du noget, der er jordslået, ramt af mug eller skimmelsvamp? Brug det effektive Rodalon - det virker hver gang. Sådan fjerner du jordslag, mug og . Bælgen er den store grå gummi pakning, der sid… Originalbet. Lær hvordan du fjerner mug fra vaskemaskinen.


Træk gummi eller plast omkring karbad eller bækken til at afsløre problemet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg