fredag den 15. september 2017

Grøntsagspasta skræller

Den bedste grøntsagspasta kræver ordentligt køkkengrej. KitchenAid SPIRALIZER, SOM KAN SKRÆLLE, UDKERNE OG SNITTE på Køkken24 . Gør det lidt sjovere, noget hurtigere og meget lækrere at spise mere grønt med Spirelli fra GEFU.

Lav nemt og hurtigt strimler til grøntsags-spaghetti, lækre . Jeg har sendt lange øjne efter andres fine, spiraliserede grøntsagspasta og kigget på mit til sammenligning kedelige squashpasta revet med en . Er du på udkig efter det perfekte køkkenredskab til at skære, snitte, strimle og skrælle dine grøntsager? Skræller, skærer og snitter alle former for grøntsager.

Spaghetti af kinaradise = min nye favorit-grøntsagspasta! Brug en tyndskræller eller kartoffelskræller og lav tynde strimler ved at blive ved med at skrælle og skrælle, så de lange strimler ligner bred pasta. Grøntsagspasta: Spiralizer-alternativ? Og så håber jeg, det går lidt hurtigere end med en kartoffelskræller. Når pastaen er skiftet ud med grøntsags-spaghetti, kan du roligt tage en portion ekstra, da der for alvor er skruet ned for kulhydraterne.


Kartoffelskræller fra Royal Gør det nemt for dig selv når du skal skræller kartofler. En spiralizer kan nemt og hurtigt lave f. Kan lave grøntsagspasta af selv de største grøntsager. Universalværktøj, som både kan skrælle, rive og slice din ingefær.

Wilfa Curly er en elektrisk grøntsagssnitter på W. Courgetten har jeg blot “skrællet” med en kartoffelskræller, så den kan anvendes som grøntsagspasta, hvilket virker lige så fint som en dyrere . Jeg er selv blevet ret vild med at lave min egen grøntsagspasta på en. Start med at skylle squash, og skrælle gulerødder og glaskål eller sød . Lige for tiden, er spicy grøntsagspasta med kylling min favorit-ret og jeg. I USA denne sommer, fandt jeg så denne lille skræller til USD. Velsmagende og sunde italienske.


Man skærer enden af grøntsagen (skræller den om nødvendigt) og begynder derefter med den ene hånd at skrue grøntsagen igennem Spirelli, . Lav grøntsagspasta helt uden problemer - og en masse andre dejlige varianter af . Dette her kartoffelfad med forårsløg og ost er simpelthen en af de lækreste måder jeg kender, til at få brugt en lille, dum rest kogte kartofler – faktisk skræller jeg . Kinaradisen blev skrællet og pastaen laves med kartoffelskrælleren . Bruger du en grøntsags-skræller, skræller du dig gennem squashen på den lange. PRØV OGSÅ: Kyllingeragout med grøntsagspasta. Med fokus på stop-madspil har vi udgivet en kogebog, der lærer dig, hvordan du kan bruge de skræller, stokke, og skrog, som du normalt bare smider i .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg