onsdag den 29. november 2017

Hvad er billigt at købe i tyskland

Så uanset hva så husk altid at bruge GrænseGuiden. Tilbud eller ej – afgift eller ej. Jeg har overvejet ting som design?

Jeg ønsker mig en le klint lampeskærm til . Grænsehandel tyskland hjælp - Hyggesnakindlæg15. Hvad skal jeg være opmærksom på? Du sidder måske med flere spørgsmål, og derfor vil siden .

Prisen var ok euro uden vask og vi købte noget shampoo også til 2 men da vi skulle betale. Danskere shopper løs på den anden side af grænsen - og en af årsagerne er, at afgifterne på øl, sodavand og vin gør det attraktivt at købe . Her er lidt om de tyske priser på forskellige ting . Der er dog stadig kun moms på fødevarer. Det er længe siden jeg har været der sidst og vil derfor gerne vide, hvad der er værd at gå . Jeg ved ikke, hvordan de forholder sig med dagligvarer, måske er det billigt at købe kød dernede. Desuden er det hele lidt billigere, så hvorfor ikke købe lidt ekstra med hjem.


Men hvad er mere fornuftigt at købe? Spar mange penge ved at købe billigt .

Har hørt fra nogle det er billigt at købe mc tøj og hjelm ved grænsen. Det bliver billigere at købe ind på tysk. Du kan få meget mere, men førnævnte er hvad vi køber. Deres mørke chokolade er billigt dernede!


Den tyske hovedstad har historien på sin side, så seværdigheder er der nok af. Det er derfor vigtigt at du har helt styr på hvad du gør, Hvis uheldet er ude. Se fordele og ulemper ved at købe . Således skifter alle deres priser jævnligt, men det er billigere end ovre. Har kan du finde alt hvad du har brug for af både løbesko, løbetøj, tilbehør til løb. Man kan spare mange penge på togbilletten, hvis man fravælger DSB og køber billetten over Deutsche Bahn.


Det kan betale sig at undersøge, hvad det koster at tage toget. Danmark er generelt et dyrt lan og man kan også se det . Er der nogen ulemper ved dette? Kan man spare penge på at købe en bil fra f. For hvad er handelsværdien på en brugt bil?


At købe briller lige syd for den tyske grænse er blevet et hit. Jeg gav 33- for dem med porto, . Tysklan hvad enten det er over nettet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg