onsdag den 8. november 2017

Min vaskemaskine brummer

Min Bosch opvaskemaskine er lige begyndt at gøre det samme. AEG vaskemaskine kommer med advarsel og brummer. Opvaskemaskine brummer bare: Tilstoppet sidekammer.

Hvordan afkalker jeg min vaskemaskine? Min vaskemaskine strejker - og inden jeg bare skrotter den, ville jeg godt se om der. Jo der kommer sådan en brummen Tror det er den?


Som sagt gider min vaskemaskine ikke at vaske, men til gengæld elsker den at brumme.

Det startede pludsligt og den har ikke gjort det før. Hvis din opvaskemaskine larmer eller hyler, kan årsagerne være en af følgende: Hvis din opvaskemaskine larmer eller hyler, kan det skyldes, at spulearmen . Oplever du at din vaskemaskine ikke tager vand ind? Vi har lavet en liste med de mest almindelige årsager og løsningsforslag.


Klik her for at få svar på, hvorfor . Gnid pletter med håndopvaskemiddel og lad tøjet ligge min. Når vi så starter den nu, brummer den bare lidt, og så lyser lamper ved. Min mor havde en vaskemaskine der automatisk fyldte sig med vand . Prøver lige HG panelet, da min familie og omgangskreds ikke.

Janni - og jeg havde et lille bitte køkken, . Hvis maskinen ikke vil tage vand ind kan det blandt andet skyldes følgende problemer: - Vandtryk mangler eller er meget lavt. Min opvaskemaskine efterlader vedvarende hvide pletter på mit service, der ikke går væk, selv efter almindelig håndopvask. Pletterne kan være forårsaget af . Det brummer og klikker - derfor laver din induktionskogeplade lyde. Derfor hopper og ryster din vaskemaskine – og sådan får du den til at stå . Hej Min ½ år gamle AEG opvasker er tilsyneladende stået af. Når jeg tænder, brummer den bare.


Efter et par forsøg brummer den nu kun svagt. Står bare og brummer lidt, og en sjældent gang imellem kører den to omgange. Siemens vaskemaskine, frontbetjent, Fin vaskemaskine, brummer ved. Hvis du har problemer med at din opvaskemaskine ikke vil pumpe vand u så kan der være gode råd at hente her.


Jeg havde den udfordring at jeg nok ikke har været helt så flittig til at rengøre opvaskemaskinens filter og lister – min opvaskemaskine så derfor sådanne ud . Vaskemaskinen brummer under vandtilførsel. Find for eksempel varmelegeme, pumpe, termostat, motorkul, lejesæt, dørbælg, støddæmper til vaskemaskine. Hvorfor larmer min vaskemaskine?


Virker din vaskemaskine ikke - kontakt Hvidevaredoktoren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg