onsdag den 11. marts 2015

Kan ikke logge på playstation network

Oversigt over status, fejl og problemer med Playstation Network (PSN). Dette er jo nok ikke nogen der ikke har været ramt af dette netop afsluttet bombetogt på PSN servere, og har man ikke så kan man ikke kan . Jeg kan ikke længere logge ind på Playstation Network.

Tidligere har min PSlogget automatisk ind uden der har været nogle problemer . Kan ikke logge på Playstation Network? Skidtet kan godt gå på nettet, men åbenbart ikke logge på? Efter PSN hacket har det været ret ustabilt, nok pga.

I denne måned kan du spille Game of Thones helt gratis som PS Plus medlem. Af en eller anden årsag er jeg ikke længere logget ind på PSN, og prøver jeg får jeg beskeden at jeg ikke kan logge ind med en anden brugers . Andre end mig der ikke kan logge på PSN på PSlige nu? Hvis ikke disse spil jeg har på storen, kan overflyttes til en anden konto, eller jeg.


Jeg logger da ind med det gamle og får besked om at de vil sende en mail. Så blev der bare lige trukket 15- kr. Du kan oprette et d-ID ved at anvende en hvilken som helst gyldig . PSkan jeg ikke logge på playstation network,.


Hvis du har glemt eller ikke længere har adgang til din e-mail eller adgangskode til Netflix, kan du læse vores artikel Mistet.

Hvis du bliver bedt om et logon-i skal du logge ind på PlayStation Network, før du kan logge på Netflix. Kan godt gå på nettet med min psså den har forbindelse til internettet. Nogen der ved hvad man skal gøre for ikke at blive logget af hele tiden? Under vedligeholdelsen kan du fortsat indsamle spil-trophies, og disse bliver . Da jeg skulle koble til Playstation Network, klarte ikke jeg det. Jeg har sjekket at internettet mitt fungerer.


Hjælp mig min psgider ikke logge ind på PSN Playstation Network har. Nu skulle PSN eftersigende være oppe, men det er det ikke ved mig. Men jeg kan slet ikke logge ind på kontoen, så tror ikke jeg kan skifte pass?


Gå ind på Playstation Network som du finder helt til højre, i din Playstation. Hvis du ikke allerede har sat Netflix op på din Playstation kan du få hjælp. Første gang du logger in bliver du spurgt om du allerede er bruger.


Denne video beskriver kort hvordan du kan komme på PSN hvis du.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg