onsdag den 26. august 2015

Brugt felder kombimaskine

DMC Ikast - brugt fuldkombineret. På DBA finder du altid et godt tilbud på både nye og brugte varer til salg. Brugt Toolmax E3kombimaskine fra T.

Brugte maskiner og meget meget mere. God kvalitet og har været brugt hele tiden. Køb din nye kombimaskine hos os. Vi har altid gode priser på kombimskiner og klar til hurtig levering.

Jeg mangler og vil anskaffe mig en kombimaskine (funktion) til mit værksted. Gerne brugt - og ender op med følgende emner:. De to mindste maskiner fra Felder som hedder Hammer fylder altså mere end min gamle . Danmarks bedste tilbu find den rigtige kombimaskine pris, samt masser af andre gode tilbud lige her! Jeg er på udkig efter en kombimaskine, men hvad pokker skal man vælge.


Jeg har aldrig brugt falsfræseren og langhulsbor, der bruger jeg CNC maskinen. Med FELDER maskiner og værktøj – får du mere ud af træ! Når det drejer sig om brugte maskiner, er `Nummer 1`det helt rigtige. Den er kompakt og velegnet til små .

PE Maskiner sælger fabriksnye kombimaskiner. Fuldkombi Hammer C3-Comfort fra FELDER Danmark. Alle brugte maskiner bliver nøje gennemgået af Felder servicemedarbejdere.


Felder bruger cookies, for at gøre det muligt for dig at få den bedste oplevelse af vores website. Hvis du fremover vil bruge denne website, går vi ud fra, at du . Felder kombimaskiner er det ikke noget problem! Afretter Format-Plan 51L Fra Felder Danmark. GAVEBEVIS FORÅRSMESSE RØDEKRO JUBILÆUM - FELDER ÅR. Modtag vores ugentlige liste med brugte maskiner - Thrane maskiner ApS.


Martin, Altendorf, Weinig, Felder, SCM, træbearbejdsningmaskiner, specialmaskiner. Ideel til kombimaskiner eller 1-standardmaskiner. Kantlimer Felder G5med fugefræser. Kombimaskiner fra Felder går ikke på kompromis med ydelse og præcision.


FELDER serie 9- Et billede på den fineste teknik og teknologi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg