fredag den 11. september 2015

Spiralizer føtex

Alle slags grøntsager og flere frugter forvandles til skruer, nudler og bånd. Og så er maskinen stor og fylder meget. Jamen, jeg har længe ønsket mig en spiralizer.

Alle andre har tilsyneladende en, og jeg er totalt last mover her. Sammenlign tilbud og priser på kenwood. Jeg har sendt lange øjne efter . Danmarks største udvalg af økologi – mere end 1.

De lange, ensartede grøntsagsstrimler kan laves med en spiralizer. Thomas Hess fortæller om agurkens fætter, squashen. Snit squashen på en spiralizer (så de ligner spaghetti) og riv forsigtigt gulerødderne på et af spiralizerens aflange blade. Spiralizer squashen, vend med pestoen og top med feta.


Det skulle undre mig om ikke vores nye spiralizer ikke . Hvis man lige som mig ikke ejer en spiralizer kan man med fordel. Kitchenaid spiralizer til standmixer 1APC. Føtex har en økologisk frisk pasta uden æg fra Levevis.


Jeg vil virkelig gerne have en spiralizer.

Elektrisk Spiral skærer til salat og grøntsager. Madplanen - Læs madplanen hos føtex og få inspiration til alle dage. This Pin was discovered by Signe Gram. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest. Danish restaurants, stores, and also supermarkets such as Irma, Føtex, or Kvickly.


Black forest cheesecake pie is no bake and can be made in just minutes! Kør squash og gulerødder gennem en spiralizer. Ready-to-use chocolate cookie crust with two layers of smooth cream pie filling. Bruger du spiralizer til Kinaradissen ? Jeg brugte spiralizer til kinaradisen. Jeg synes salater kan være noget så kedelige.


Hvis du har en spiralizer kan du med fordel “spiralize” et par løg som derved. Julienneskærer fra GEFU - laver grøntsagsspaghetti (kan måske erstatte spiralizer)? Budget Vaskeservietter, Føtex Koster omkring kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg