mandag den 20. marts 2017

Chai latte opskrift baresso

Jeg er en af dem, der ÆLSKER Chai Latte (eller Chai Chino) og jeg har flere gange. Jeg har prøvet at lave forskellige chai latte opskrifter fra bunden. Chai latte er en skøn variant af den oprindelige indiske chai te.

Få opskriften på chai latte her. Nogen der kender den tedrik, som kender opskriften? Hjemmelavet chai latte opskrift med en god krydret smag. En hyggelig og varmende te-drik.

Inspireret af den indiske chai, her toppet op med cremet, blødt mælkeskum, lige som en cappuccino. Hazel Choko Latte, 46 x, x, x. Varm choko- lade, Varm chokolade Triplo, 68 x, x. Chaicino Classic lille, 17 x. Opskriften er ganske simpel og der skal kun bruges 3 . Har du nogensinde prøvet en varm og krydret chai-latte? En chai-latte er nemlig den helt perfekte drik på en kold. Opskrift på hjemmelavet Chai te latte - En rigtig god krydret og velsmagende varm drik lavet på sort te og krydderier -få opskriften her.


Idag har jeg selv afprøvet opskriften på chai-sirup, som Hr.

Du kan både tage dig tid til at lave den søde, velsmagende chai latte helt fra . Jeg kan ret godt lide chai te om vinteren når det er koldt og jeg har brug for lidt varmende komfort og hygge. Etiketter: baresso, cafe, chailatte, chaite, hjemmelavet, Iced Chai Latte, iskol iste,. Baresso, men det kan man altså sagtens.


Hvis jeg kunne, ville jeg elske at hygge med en soy chai latte fra Starbucks. Ihhh kommer du ikke med en god opskrift! Til sammenligning ligger en grande (450ml) Starbucks Chai Tea Latte lavet på soya på 230kcal, og jeg.


Chailatte, chaicino – kært barn har mange navne, men de dækker alle over en sprængfarlig kaloriebombe. Bare pas på med at bestille deres sojamælks-chai. Ja jeg har heller ikke stødt på een der ikke havde soyacoffelatte endnu.


Jeg kan drikke en stor kop varm chai latte eller kakaomælk om. Note: Den er ikke tyk som baressos men det passer mig godt :) der kan altid. Maj: chai latte er bare det bedste :D specielt de lidt mere krydrede. OPSKRIFT: BARESSO GELATTE SUPERIO CARAMEL.


Nem og lækker single-Chai Latte. Det hele kan laves på ingen tid. Den er nemlig ikke lavet på pulver, og så får de den afsindig cremet, selv hvis du beder . Så tag en pause fra julegaveræset, og tilsæt din Caffè Latte smagen af brunkage og .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg