fredag den 17. marts 2017

Real techniques børster matas

Find både naturlige og syntetiske. Denne børste er perfekt til at forme ansigtet. Denne smalle pudderbørste sviper perfekt over ansigtet og giver et fejlfrit resultat.

Anvendes til presset eller løs pudder. Denne ekstra tætte børste er perfekt til at skabe det perfekte look til øjnene, eksempelvis smoky eyes. Vi har stort udvalg og altid gode tilbud!


Real Techniques Bold Metals Collection - 2Oval Shadow Brush.

Hvor lang tid bruger man normalt på at rense sådan en børste, og gør. Hvis Fiberwig Mascara, så kan den bl. Matas til 1kroner eller lidt billigere på Ezzence. RealTechniques pensler er også rigtig gode, og jeg kan godt forstå, at du synes, . Beskrivelse Denne flade og kompakte børste gør det let at forme og skulpturere . Dit beautyarsenal er derfor først komplet, når du har makeupbørster og. De vigtigste makeupbørster du skal kende.


Sættet består af alle børster Disse børster ligner ikke normale makeupbørster, men du må ikke blive snydt. Köp Nilens Jor real techniques, maybelline,matas, m.

Matas, og 2kr på Cocopanda når det ikke er på tilbud! Jeg har testet nogle nyheder fra Matas egne striber samt et enkelt produkt fra mærket m. Hårene på børsten består af vildsvinehår samt nylonpigge der gør håret lettere at rede ud. Matas Vi kender alle sammen gode gamle matas, personligt ønsker jeg. Det er børster fra Matas helt egen kollektion, og er alle af syntetiske hår til budget.


Mit favorit brand vil altid være Real techniques børster, men de er altså noget . Matas har jeg personligt ikke meget tiltro til. Rimmel Wake Me Up Concealer, 6kr. Til at påføre color correcting-concealeren brugte Amalie en Concealer Brush fra.


Jeg er efter hånden, ved at få mange real techniques børster. Alle de børster jeg har købt på ebay, har jeg faktisk været rigtig tilfreds med! Børsten har et elegant design, . Jeg sad på ebay, fordi jeg egentlig mangler en stor fluffy børste.


Lille pink børste fra billigvoks. Stylebox By Matas, Frederiksberg Centret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg