onsdag den 9. august 2017

Rød kølervæske thansen

Køb Kølervæske, rø liter : Kølervæske og vand hos thansen. Køb Optimize kølervæske RØD lit. G12++) : Kølervæske og vand hos thansen.

Er kvaliteten på deres røde kølervæske okay? Lige et lille hurtigt spørgsmål: Må man blande kølervæske, fra de forskellige producenter? Har thansen mon det røde kølervæske?


Tilsat additiver, der beskytter kølesystemet og topstykket mod frost, korr.

Skal have efterfyldt en smule kølervæske på bilen. Min Superb skrev til mig at jeg skulle tjekke kølervæske, som skrevet. Den rare T-Hansen mand mente at jeg bare skulle fylde hans røde stas . En hund vil gerne slikke en smule spildt kølervæske op - men hunden er færdig, og skal graves ned bag laden bagefter. Hvis du skal skifte så kan du købe nyt ved Thansen til rimelig pris.


VW godkendt, koncentreret kølervæske hos . Fordelen ved silikatfri kølervædske (som oftest er rød) er netop at den . Tillægsspørgsmål - min mand er lige kommet hjem fra Thansen hvor de har anbefalet den røde kølervæske til aluminium? Stort udvalg af Thansen til billige priser.

C Dobbelt så koncentreret som thansen´s: liter kølervæske som koster kr. Men mon ikke kølervæske er kølervæske? Er der forskel på fabrikaten af kælervæske? Sædvanligvis er blå kølervæske til Støbejernmotorer og det røde til.


På dunk står: Blandings-forhold ½ del af kølervæske og ½ del. Er billigere at købe ved ovenfor nævnte - end ved thansen. Vælg den variant, der passer specifikt. Efter fyld hvis nødvendigt med koncentreret kølervæske. Jeg kan forstå at man skal bruge den røde til min type bil.


Hansen til at stå, af denne type. Ligesom de fleste nyere VW maskiner skal din motor have Den røde. Jeg havde noget gult kølervæske fra T. Senere fandt vi ud af der manglede Kølervæske og fyldte på til maxi. Farven fortæller ikke nødvendigvis hvilken type kølervæske det er. Kan man påfylde med rød kølervæske til bil, el.


Kølervæske paraflu eller rød kølervæske hvis du ikke tapper alt kølervandet af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg