mandag den 5. februar 2018

Selvhærdende ler udendørs

Betonnet er som ler at arbejde med . Lav dekorative figurer ud af bonzaitråd og selvhærdende ler og dekorer figurerne med flotte mønstre. Dette selvhærdende ler, er lavet af ingredienser, som de fleste mennesker, nok allerede har, i deres køkken. Det kan bruges til uendelighedder . At lave figurer af selvhærdende ler er ikke noget nyt fænomen - mange andre . Sammenlign priser og læs anmeldelser af selvhærdende ler Hobbymaterialer. Klik her og find den bedste pris nu!


Sidste år lavede jeg nemlig selv ler og det var en stor fornøjelse at skabe påskepynt helt fra bunden af. Det er nemt at lave sit eget selvtørrende . Den ene gruppe lavede disse skønne figurer af selvhærdende ler. De lavede dem torsdag og så var de klar til at blive malet fredag. Skulle det alligevel gå galt, kan du tilføje nyt ler og brænde det igen.


Flere skriver om selvhærdende ler udendørs. Hvis jeg skal være ærlig, så ved jeg faktisk ikke, om det kan tåle at stå udendørs, når det er tørret. En god modelleringsler, der ikke skal brændes. Kan fx males med Plus Color hobbymaling efter tørring Tørretid ca. Du kan bygge din egen pizzaovn for 2kr.


Ovnen formes af lerjorden og bygges oven på et fundament, som du. Jeg har hørt, at selvhærdende ler skulle lugte ganske forfærdeligt . Stort udvalg af Ler Ler Ler Ler til billige priser. Juleophæng af selvhærdende ler og rørperler.


Ryk julehyggen udendørs og præsenter dine gæster og forbipasserende for den yndigste have iført julens . Hjerterne er lavet af selvhærdende ler - efter en opskrift, jeg har fået af min meget kreative. Etiketter: efterår, jul, stilleben, terrasse, udendørs .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg