onsdag den 28. januar 2015

Selvhærdende ler panduro

At lave figurer af selvhærdende ler er ikke noget nyt fænomen - mange andre bloggere har gjort. Til det brugte jeg en hobbylak fra Panduro. Sammenlign priser og læs anmeldelser af selvhærdende ler Hobbymaterialer.

Klik her og find den bedste pris nu! På pinterest så jeg en opskrift på snyde ler. Og det ser da ud til at være mindst lige så fint som Panduros selvhærdende ler, . Det selvhærdende papirler fra Panduro Hobby som jeg har brugt, er oprindeligt til at forme dukkehoveder, ben og arme, af, og er derfor meget let, når det tørrer .

Nem at forme, sprækker ikke og krymper minimalt. Rul derefter to stykker ler til en tynd pølse og anbring dem på indersiden af sidestykkerne og . DIY hjemmelavet hvidt ler til figurer og bagning. Billedresultat for selvhærdende ler. Ler fra Panduro Hobby og stempel samme sted fra.


I formiddags hyggede Otto og jeg med selvhærdende ler, og ligesom sidste år (se her og her), lavede jeg ophæng med tekster på. I Danmark er det dog primært Cernit og Fimo ler, der bliver. De velkendte små pakker med Fimo ler, (Altså Fimo Soft og Effects) kan f. DIY FILKeramik du selv kan lave af lufttørrende ler!

Det er bare nemt og lækkert med selvhærdende ler. Papirler (købes f.eks ved Panduro Hobby). Er det det samme som selvhærdende ler eller hyr ? Nu tænker jeg bare om det selvhærdende ler får lige så pæn en finish? Sammen med min elskede søster har vi brugt en aften på at lave julepynt ud af selvhærdende ler.


Det var rigtig hyggeligt og resultatet blev godt . Her ser du stjerner lavet af den hvide selvhærdende ler. Som du kan se på billederne herunder er leret først rullet ud og derefter er der lavet mønster ved at . Your first breathe took ours away. Jeg synes pakken til venstre (Hobby Clay) var meget nemmere at arbejde med . Jeg har brugt vokset snor fra Panduro Hobby.


Bogstaverne er lavet med bogstav-stempler fra Panduro Hobby . Panduro Hobby har et sæt med to udstiksforme, en due og en stjerne, som er nemme for barnehænder at arbejde med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg