fredag den 17. februar 2017

Microplane ingefær

Med det smarte 3-i-rivejern kan du både skrælle, rive og skive ingefær . Skarpt rivejern til citron, parmasan ingefær m. Sammenlign priser og læs anmeldelser af microplane fint rivejern Køkkenudstyr.

Klik her og find den bedste pris nu! Super rivejern både til skiver og fint granulat af ingefær – super kvalitet. Jeg bruger det også til at fintrive ingefær og hvidløg til f. Det har hun gjort ved at rive fem forskellige råvarer: Ost, gulerødder, løg, hvidløg samt ingefær.

Microplane ingefær rivejern 3-i-1. Vi kigger dagligt på priser så du får det bedste tilbud. Frisk ingefær er de sidste par år . Dagens opskrift er råmarineret ingefær og gurkemeje. Det er skarpt nok til faktisk at rive . Den gør det ekstra nemt og hurtigt, at snitte nødder, hvidløg, tørret ingefær og andet småt.


Tag 3-stykker syltet ingefær og riv dem fint. Bland salt og sukker sammen med det revne . XL groft rivejern med ekstra store .

Skræl og riv ingefær, jeg bruger en microplane. Godt til ingefær, citrusskal, hvidløg, parmesan med mere. Den er super til parmesan, ingefær og andet som skal være rimeligt fint . Dens riveflade er med små barberskarpe blade og . Riv eller hak Ingefæren meget fint hen over kyllingen, riv eller pres hvidløg (her er jeg glad for mit microplane rivejern!) tilsæt desuden . Hvis du laver den klassiske opskrift med ingefær og citronsaft behøver du ikke.


Riv frisk ingefær fint på et microplane rivejern, og klem saften af med fingrene. En centrifuge funktion til de hårde frugter og grøntsager f. En puré funktion til bløde frugter og grønt såsom jordbær . Så slipper du også for den større . MICROPLANE rivjern og høvler er rett og slett fantastik bra og har av den grunn blitt utrolig populære på kort tid. Rivjernet er slipt så skart at produ.


Ingefær, honning og soja giver denne ret masser af smag og karakter. Her fik jeg sørme mine længeønskede microplane rivejern i . I den helt praktiske afdeling må jeg anbefale superrivejernet microplane. En genial ting til citrusskaller, ingefær og alt andet der er svært at rive på et sløvt . Perfekt til citrusskal, hvidløg, parmesan, ingefær og muskat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg