fredag den 20. oktober 2017

Kan man fryse friskpresset juice

Frysning af din juice er også en mulighe men mindre anbefalet end køling i . De fleste juicemaskiner kan sagtens presse dem, og du vil især få smagen. Både juice og saft kan fryses, uden at det skader produktet.

Du skal dog være opmærksom på, at smagen kan aftage en smule efter nedfrysning. Og det er lidt træls at skulle smide en halv karton juice ud. Hvis man ikke kan drikke så meget, så køb noget mindre – måske en af de “gamle” liters,.


Ellers kan man faktisk godt fryse juice uden at miste vitaminer.

Her er en juice guide, som du kan starte med som begynder. Jeg kunne ikke finde noget specifikt på rødbedejuice, men fandt efter lidt. Du kan checke indholdet af rødbeder her:. Jeg er tydeligt stærkere til træning, når jeg har drukket (friskpresset) rødbedejuice.


Til dem, som endnu ikke selv har prøvet at presse deres egen juice, kan jeg kun sige, at det for. Friskpresset juice er meget mere end en lækker og velsmagende drik. Det vil sige, at de ikke alene kan beskytte os mod hoste og forkølelse, men også mod en. Alle juicer og smoothies kan fryses og spises som ispinde.


Her kan du se, hvad der gemmer sig bag de mange etiketter og typer.

Da friskpresset juice hverken er pasteuriseret eller indeholder kunstige stoffer,. Jeg vil dog helst undgå at fryse saften. Men er det sundere at spise hele frugter og grøntsager?


Vores organisme kan ikke selv danne vitaminerne, så vi er nødt til at få dem tilført via maden. Ja, hvis vi taler om friskpresset juice, som du selv laver, og hvis du får . Noget af det rigtig gode ved friskpresset juice er, at vi får masser af vitaminer. Smaker som friskpresset juice når den times opp igjen. Som pige sagde det smager jo slet ikke af juice.


Jo, det kan man godt, så er fordelen at man kan få friskpresset saft. Vi bruger vores lille saftpresser og fryser æblejuicen ned i ½ l-portioner. Hermed en “opskrift”, hvis man kan kalde det det, eller måske bare.


Nu vil jeg gerne lave noget friskpresset æblejuice på min saftcentrifuge. Men hvor længe kan sådan noget egentligt holde sig og hvordan opbevarer jeg det bedst (uden at fryse det) ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg