tirsdag den 19. december 2017

Selvhærdende ler ideer

Se den kreative ide til Vilde dyr af selvhærdende ler og skruer og følg den gratis. I får både opskriften på det selvhærdende ler og ideer til, hvad det kan bruges til. Det har nu ingenting med ler eller porcelæn at gøre, og .

Man kan bruge forskellige snore til ophæng. Selvhærdende ler, malertape og maling - lav søde drillenisser nemt og billigt. Leg med selvhærdende ler Do and dry ler - Det skal ikke brændes men lufttørres og derefter males og lakeres.


Lav mærkater til dine Julegaver eller ophæng.

Du kan lave alverdens ting med det, du kan dekorer det med . Den ene gruppe lavede disse skønne figurer af selvhærdende ler. Gratis idéer og inspiration til kreative mennesker, der kan lide at arbejde med hobbyartikler. Lav selv tyndt og hvidt stjernepynt af selvhærdende ler og en rå væge….


Den smukke kobber farve giver et ekstra pift. Jeg har valgt at lave små juletræer med LED fyrfadslys i. Måla plastdjur för nyckelknippa ideer. Repiny - Most inspiring pictures and photos!


Vi begyndte med at skære lerplader på min fantastiske ler-maskine, som jeg har fået.

Jeg opfordrer altid børnene til at “stjæle” idéer fra hinanden, og “opdrager”. Ved du om det kan lade sig gøre at bruge selvhærdende ler. DIY lampe – i selvhærdende ler.


Her er to poetiske ideer til julepynt af fimo. Læg det udrullede ler over en skål eller et glas. SE OGSÅ: DIY: ideer med beton. Skulle det alligevel gå galt, kan du tilføje nyt ler og brænde det igen.


Lille paddehat og sæk af selvhærdende ler. Med fugtige fingre formes emnet. Det er nemt at lave sit eget selvtørrende ler og så synes jeg, at det faktisk er meget nemmer at arbejde med end det man køber. Et genbrugt rør bliver udformet til en hellig skulptur af selvhærdende ler og farver.


Brug selvhærdende ler og ståltråd til disse små skulpturer. Jeg var hel vild med ideen, og derfor giver jeg den videre. Jeg takker også for inspiration-helt sikkert idéer der skal prøves af . Der bliver altid dannet grundlag for nye ideer til lav selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg