mandag den 7. marts 2016

Chai latte opskrift nem

Chai latte er en skøn variant af den oprindelige indiske chai te. Få opskriften på chai latte her. Jeg laver den af sort the, forskellige krydderier og mælk.

Hjemmelavet chai latte skal prøves - dufter og smager af jul! Du kan både tage dig tid til at lave den søde, velsmagende chai latte helt fra . Har du nogensinde prøvet en varm og krydret chai-latte? En chai-latte er nemlig den helt perfekte drik på en kold.

Jeg er en af dem, der ÆLSKER Chai Latte (eller Chai Chino) og jeg har flere. Krydret chai-te smager skønt især på en kold dag, hvor den nydes varm eller varm dag,. Så får du også opskriften på chai latte lige her. Indisk chai-te af Anne Hjernøe. Lav hjemmelavet, krydret chai-te, med smagfulde ingredienser som kanel og nelliker.


Nu kan du lave din egen Chai Latte Ice Blend derhjemme - og det er super nemt! Jeg tror man kan komme temmelig tæt på en chai te ved bare at blande. Chai te er blevet meget populært her hjemme.


Sikkert derfra opskriften stammer.

Altså ikke lige så sød som Baressos chaicino. God ide at varme mælken, det tror jeg liiige jeg må prøver her om lidt, hvor jeg . Her er en opskrift på klassiske og nemme cupcakes, men med et . Jeg blev overrasket over, hvor nemt det faktisk er at lave chai sirup, og så smager det virkelig skønt og krydret – perfekt på kolde efterårs- og . Nem og lækker single-Chai Latte. Det hele kan laves på ingen tid. Denne kan jeg varmt anbefale og så er den mega nem at lave.


Chai-latte er den er perfekte vintervarmer med sine ekostiske krydderier som kanel, kardemomme og allehånde. Her får du en nem opskrift på, . Et episk møde mellem chai-teens søde, mælkeagtige krydrede smag, kakao og. Ideen til chai latte cupcakes kom til mig en dag på arbejdet, da en af mine.


Indrømmet, det er en forfærdelig let og nem opskrift, men det gør den ikke mindre lækker. Jeg fandt opskriften på chai-latten på firmaets hjemmeside. Opskriften er til seks personer,.


Det bliver en anelse hyggeligere at læse, når man sidder med en Chai Latte ved siden af, så er det næsten til at. Cafe latte er en af de mest kendte former for kaffe man kan få serveret på en cafe nu om dage. Når man laver en kop Cafe Latte, så er det målet at opnå en god blanding . Jeg kan drikke en stor kop varm chai latte eller kakaomælk om.


Mmm, den er lækker, og dejlig nem at lave!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg