fredag den 13. juli 2018

Vaskemaskine lugter af kloak

Vi har ofte fået spørgsmålet “hvorfor lugter min vaskemaskine jordslået, af kloak eller af mug ? Hvis din vaskemaskine lugter, er det et tegn på, at der har ophobet sig. Jeg forstår ikke hvorfor den lugt er der , det lugter af kloak.

Afløbsslangen skal sidde før vandlåsen. Inge Norus og Forbrugerrådet anbefaler denne kur, hvis din vaskemaskine lugter surt og råddent. Har du problemer med at din vaskemaskine lugter surt eller jordslået? Hvis vaskemaskinen lugter råddent, nærmest kloakagtigt, kan fejlen skyldes, .

Vaskemaskine lugter - Lav-det-selv. Dårlig lugt fra køkkenvask - Lav-det-selv. Grunden er en sur vaskemaskine. Så fortvivl ikke, her kommer der en guide til hvordan du . Måske opdager du det, fordi dit badeværelse lugter grimt.


Her kan du læse, hvad årsagen kan være – og hvordan du slipper af med . Hej Jan Min vaskemaskine lugter af sure gamle gummi støvler, når man står hen over den. Selvom en vaskemaskine ser ren og fin u kan den sagtens være smudset til med kalk, fedt, sæberester og mikroorganismer, . Efter nogle år kan vaskemaskinen få en sur og muggen lugt.

Måske vasker maskinen heller ikke optimalt længere, men det er der heldigvis råd . Jeg har for nylig udskiftet til ny vaskemaskine, fået . Af og til oplever de fleste, at deres opvaskemaskine begynder at lugte grimt, og det kan blive helt galt, så der kommer en rådden lugt af fisk i . Hej Gruppe Jeg er begyndt at opleve at mit vasketøj efter endt vask lugter let rådent. Lugter dit badeværelse også grimt? Hvis der lugter af kloak, er der typisk problemer med en vandlås. Nogen der har et råd til hvordan jeg fjerner lugten fra min opvaskemaskine.


Den lugter forfærdelig og vasker ikke så godt. Der kan være forskellige årsager til, at din opvaskemaskine lugter grimt. Og der er heldigvis nogle gode råd til at undgå denne uhumske lugt. Det er den brune eddike der er no-go til vaskemaskiner. Hejsa Vi har en ny (år gammel) siemens opvaskemaskine.


Jeg har ingen tegninger over kloakkerne på min ejendom – hvor kan jeg anskaffe dem? Hvad gør jeg hvis det lugter fra kloakken? Er eddike ikke allerede en fast bestanddel af husholdningen, så er det med at komme ud og købe ind. Eddike kan gøre dit tøj rent, fjerne lugt og .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg