fredag den 11. juli 2014

Dykkerflaske

Dykkerflaske, Jeg sælger min dykker flaske på 12L af stål. Den har fo net og håndtag på. Køb dykkerflasker til teknisk dykning og sportsdykning her!

Vi har et af landets største udvalg af dykkerflasker fra 4L til 20L. Vi har allieret os med det tyske mærke BtS DIR Systems, i jagten på det bedst mulige . Stort udvalg af dykkerflasker hos Ocean Dive. Alpha Diving forhandler dykkerflasker, flaskeventiler og tilbehør til dykkerflasker fra verdens førende leverandører.

Kan benyttes til luft, nitrox og oxygen. Forskellige tankventiler til din dykkerflasker. Ekstra ventiler og tilbehør til din dykkerflaske. Benytter du dykkerflaske til trykluftpistol, fylder vi også denne op på få minutter.


Husk at et net og håndtag øger din flaskes holdbarhed og de bliver meget . Vi sælger dykkerflasker til vanvittige priser så længe lager haves. Liters flaske 232bar med ventil og standfod. Jeg mener, at min vejede omkring de kilo, da jeg vejede den. Men ud fra følgende link, kan jeg se den vejer omkring .

Du kan aflevere din flaske hos os for din 5-årlige trykprøvning. Vi vil tømme den, adskille den og give den en GRATIS visuel inspektion og kontrol af ventilen. Klik her og find den bedste pris nu! Dykker flasker, vægt, vedligeholdelse, mærkning etc.


Køb billige dykkerflasker, flaskesæt og tilbehør til din dykkerflaske online her! Hver dykkerflaske er en stålbeholder, som rummer 2L. Vi foretager periodiske undersøgelser af transportable trykflasker, dvs. Ny rabat aftale på trykprøvning af dykkerflasker. OutDoor Filling Station 24-7-3Fyldning af dykkerflasker.


Hos GoDive betaler du kun for de mængder luft du tanker, fuldstændig som når du tanker bilen. Komplett flaske inkluder flaskekran og stålbunn. Når det gælder sammenkobling af en dykkerflaske og et regulatorsæt, er der også to standarder. Jeg skal ud og dykke en hel del så jeg skal bruge noget iform af en dykkerflaske.


Tørdragt - inflator ventil vedligeholdelse Views : 847. Alutank produktion Views : 215. L lang CE Godkendt kvalitets dykkerflaske fra tyske Eurocylinder.


Vi laver service og trykprøvning af dykkerflasker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg