onsdag den 2. juli 2014

Iskaffe med karamel

Sommerens bedste iskaffe tilsættes lidt kondenseret mælk, for en sødere og virkelig lækker karamelagtig smag. Med det her smarte trick er det ingen sag at lave sig en lækker iskaffe. Grødkongen Lasse Skjønning Andersen kan andet end at diske op med .

Deres iskaffe er helt sikkert mere en kaffe-milkshake end en iskaffe, og den smager fantastisk. Der er noget jeg er lidt træt af. Den der med “vi må jo ikke klage over vejret, nu det.


Tilsæt sukker, sirup, karamel eller måske en sjat Baileys (Såå godt).

Prøv denne super lækre opskrift på en nem og god iskaffe lavet på et espressoshot eller instant kaffe - få opskriften her. Hver sommer byder på jagten på . De havde nemlig et krav om iskaffe – ikke til billederne, kun nydelse. Mælk til at blande op med - jeg bruger letmælk.


I onsdags besluttede jeg mig for at servere en omgang iskaffe for mine søde. Jeg elsker nemlig også iskaffe. Se alle opskrifterne på de lækre iskaffer lige her.


Iskaffe med karamel - Boligliv. Frappuccino kaffe med is - den ekstra gode iskaffe.

Fordel lidt karamel henover isen. På myTaste finder du opskrifter til iskaffe med karamel samt tusinder af lignende opskrifter. Dejlig iskaffe med karamelsmag toppet med flødeskum og karamelsovs. Opskrifter til iskaffe med karamel. Sød og blød iskaffe med noter af karamel.


Især med en stor fed klat flødeskum ovenpå. En iskold kaffe har mange navne, og her får du en nem og lynhurtig opskrift på en hjemmelavet kaffe med is og mælk. Esbjerg, Storcenter Gå til oversigten. Jeg troede ikke, at jeg skulle komme til at drikke kaffe, men her er min egen iskaffe med karamelsmag, som jeg faktisk er blevet ret tilfreds med. Du kan prøve iskaffe med smage af karamel, mocha og hvid . Sukker og et højt energiindhold gør det til en fed fornøjelse at indtage nogle af sommersæsonens afkølende iskaffedrikke.


Banan-Coffee-Shake En udsøgt nydelse. Det kan være karamel, vanilje, lakrids eller andet. Ingredienser: 3ml frisk brygget filterkaffe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg