mandag den 3. oktober 2016

Mit elforbrug nrgi

Følg dit elforbrug på web og mobil. Få overblik over dit forbrug og dine regninger på Mit NRGi og på vores app til mobil og tablet - din personlige kundeportal. På Mit NRGi kan du som kunde hos NRGi Elsalg bl.

I NRGi app har du altid information om dit elforbrug lige ved hånden. Lørdag, søndag og helligdage lukket. Overblik over dit elforbrug på web og mobil.


Elsalg), der som din elleverandør opkræver betaling for dit elforbrug.

Hvem skal jeg kontakte med spørgsmål til mit forbrug og min måler? NRGi Net viser ikke længere dit elforbrug, så kontakt din elleverandør for mere. For en husstand med et årligt elforbrug på 4. Du logger på med dit kundenummer og den internetkode, der . Del din købsoplevelse, og læs, hvad 2kunder har skrevet om NRGi.


Du får automatisk el fra det lokale elnetselskab, men du kan godt vælge et andet elhandelsselskab. Du kan reducere dit elforbrug væsentligt, hvis du tænker energieffektivt, når du køber in og følger nogle simple spareråd. Hvis du har NRGi Elsalg som din elleverandør, kan du se dit elforbrug.


MitNRGi og vælge menupunktet ”Mit forbrug” og bruge funktionen ”Eksportér”.

Kan jeg også stemme for mit sommerhus? Så strømmer pengene igen retur til el-selskabet NRGi? Min Side løser af alle henvendelser. Q3) Hvor finder jeg mit målepunkts ID?


Målepunkts ID fremgår typisk af fakturaen fra . Se dit elforbrug gennem de tre seneste år. Sammenlign dit elforbrug med andre. NRGis hjemmeside under ”Mit NRGi”.


Test dit elforbrug og se om du bruger mere eller mindre strøm end et . Har du problemer med at forstå din elregning? Læs om din regning her på siden. Jeg har lige modtaget en EL regning fra NRGI Danmark. Mit forbrug er på 1kr, ergo vil jeg mene at jeg også kun skal betale de 1kr. Her er grunden til mit lave elforbrug.


Mejeri, varme van pasteurisering. Køle mælk man tir ons tors fre lør søn ost ost smør ost lukket lukket . På den baggrund fastholder NRGi deres krav, og har truet hende til. Efter udskiftningen af elmåleren har det daglige gennemsnitlige elforbrug . Des større et elforbrug du har, des mere er der at spare på. Har nemlig Nrgi nu og vil gerne hører om det virkeligt er billigere at.


Men jeg har samtidig Fibernet fra Fibia, vil et skifte komme til at have indflydelse på mit fibernet? Med Energi Fyns forbrugsapp kan du altid følge dit forbrug, og få en advarsel ved uforudsete udsving. Jeg tipper blandt andet om en app, som kan holde øje med mit elforbrug Mayadroem. Det viser en ny undersøgelse fra NRGi og Spar Nord.


Ifølge energirådgiver Benny Hebsgaar NRGi er der både blandt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg