onsdag den 21. december 2016

Chai latte med tebrev

Hjemmelavet chai latte skal prøves - dufter og smager af jul! Chai latte er en skøn variant af den oprindelige indiske chai te. Få opskriften på chai latte her.

Så jeg snuppede også lige et chai-te brev fra de dyre mærke David Rio til 25. Efter test må jeg sige, at jeg holder mig til Fredsteds chai-latte. Skal jeg forkæle mig selv ekstra meget, laver jeg enten en chai-latte eller. Kusmi Tea (Kashmir Tchai) den smager så .

Levering direkte til døren, nemt og ligetil. Sukker, VALLEpulver, SKUMMETMÆLKSpulver, glukosesirup,hærdet vegetabilsk kokosfedt, te ekstrakt , MÆLKEprotein,salt, antiklumpningsmiddel (E551), . Sukker, glukosesirup, VALLEpulver, hærdet vegetabilskkokosfedt, SKUMMETMÆLKSpulver, grøn te ekstrakt ,antiklumpningsmiddel (E551), . Sukker, VALLEpulver, glukosesirup, SKUMMETMÆLKSpulver,hærdet vegetabilsk kokosfedt, te ekstrakt , MÆLKEprotein,kanel, vanilla ekstra , aromaer, . Tilsæt kun kogende van rør rundt og nyd varmen - og den . Sukker, SKUMMETMÆLKSPULVER, glukosesirup, VALLEPULVER,LAKTOSE, hærdet vegetabilsk kokosfedt, te ekstrakt ,antiklumpningsmiddel(E551), salt, . I min verden er en god chai latte lavet naturligt med tepose og honn…. Numi Tebrev og soyamælk og ikke andet.


Ikke for sø men stadig fyldig og god.

Det kan dog skille når det blandes i . Jeg luner et glas (sød)mælk, og putter to tebreve i. Chai-te drikkes fortrinsvis af høje glas. Oprindeligt nydes Chai med varmt van men er senere blevet moderne med mælk dette kaldes en Chai-latte eller . Original Yogi Chai, Lakridsrod og sort fløde te. Tebrev med Chai Te til undervejs eller bare til en enkelt god kop te. Nem og hurtig tilberedning med den perfekte cremede og bløde chai smag. Sammenlign priser og læs anmeldelser af Chai te Fødevarer og Drikkevarer.


Ryst posen så du får blandet alle krydderier godt. Tilfør 2-spiseske chai med top . Frisk og cremet chai latte med en dejlig smag af vanilje og chai krydderier. Cookie Consent plugin for the EU cookie law.


Læg pappet over glasset og strø så med kanel. Du kan købe chai latte og chai te på nettet både som tebrev og som pulver. Køb chai latte eller chai te online og lad dig forføre af orientens charme og mystik.


Opskrift på nem og hurtig chai te latte på diyfoodblog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg