tirsdag den 13. december 2016

Spiralizer bilka

Se også hele udvalget af Alle køkkenapparater. Så kan du lave sundere ma der kun . Find de bedste tilbud og billigste priser på Spiralizer til salg som både nyt og brugt. Find de bedste tilbud og billigste priser på Spiralizer Spiralizer til salg som både nyt og . Kenwood Spiralizer FGP203WG på Bilka kr 738. Mangler: bilkaLav grøntsagspasta med mini-spiralizeren - Madbanditten - nemme og.


Jamen, jeg har længe ønsket mig en spiralizer. Alle andre har tilsyneladende en, og jeg er totalt last mover her. Jeg har sendt lange øjne efter . Tilbud og prissammenligning på kenwoo blender , stk.


Den hedder Lurch Super Spiralizer, og søde svigermor har købt den på. Nyd godt af tilbuddene fra Bilka! Snit squashen på en spiralizer (så de ligner spaghetti) og riv forsigtigt gulerødderne på et af spiralizerens aflange blade. Maskinen er meget nem at rengøre, da den har en aftagelig skål.


Jeg er den glade ejer af denne spiralizer, som fungerer super til formålet. Se alle produkter fra Hvidevarer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg