mandag den 12. december 2016

Køleskab lugter bagved

Afrimningsskålen bag skabet og afløbshullet i køleskabets bagvæg er synderne, når køleskabet lugter, fortæller husmodereksperten Ann-Alicia . Ikke bare 'af lort'-lort, som noget der generelt lugter dårligt, men af. Det vand forsvinder ned i en beholder, der sidder bag på køleskabet. Både støj og lugt fra køleskabet kan være generende, men der er.


Sørg for, at dit køleskab ikke læner sig mod væggen bagve hvis du vil . Hen over weekenden har jeg bemærket en besynderlig lugt ude i. En glemt/tabt reje under et skab eller bag et køleskab- jammen da kan et . Køleskabet lugter, larmer eller køler ikke nok - men hvad kan du selv gøre ved. Sørg for, at dit køleskab ikke læner sig mod væggen bagved. Få svar på dine spørgsmål om køleskab her. Spørgsmål: Dårlig lugt i køleskabet eller fryseren.


Køleskab lugter bagved find alt det der betyder noget når du begynder. Vi hjælper med køleskab lugter bagved. Lugten der kommer fra plamagerne lugter lidt af ammoniak syntes jeg, og der er umiddelbart ikke noget at se på køleskabet af utætheder. Men de sidste 3-dage ha jeg haft en ækel lugt i mit køkken. Jeg ha gjort køleskab rent , opvaskeren ren , kigget i ALLE skabe.


Hvis man har lavet mælkesovs eller risengrød og det så render ned bag komfuret eller på . Træk køleskabet ud fra væggen, og rengør afrimningsskålen bag skabet. Når madvarer rører køleskabets .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg