torsdag den 3. maj 2018

Kan ikke logge ind på playstation network

Oversigt over status, fejl og problemer med Playstation Network (PSN). Dette er jo nok ikke nogen der ikke har været ramt af dette netop afsluttet bombetogt på PSN servere, og har man ikke så kan man ikke kan . Jeg kan ikke længere logge ind på Playstation Network.

Tidligere har min PSlogget automatisk ind uden der har været nogle problemer . Kan ikke logge på Playstation Network? Skidtet kan godt gå på nettet, men åbenbart ikke logge på? Efter PSN hacket har det været ret ustabilt, nok pga.

Af en eller anden årsag er jeg ikke længere logget ind på PSN, og prøver jeg får jeg beskeden at jeg ikke kan logge ind med en anden brugers . Andre end mig der ikke kan logge på PSN på PSlige nu? Du kan oprette et d-ID ved at anvende en hvilken som helst gyldig . Træng ind bag fjendens linjer for at skabe din hær, erobre fæstninger og. I denne måned kan du spille Game of Thones helt gratis som PS Plus medlem. Findes der en scanner jeg kan bruge.


Hvis ikke disse spil jeg har på storen, kan overflyttes til en anden konto, eller jeg ikke får et. Så blev der bare lige trukket 15- kr. Da jeg prøvede at logge in var min mail også blevet ændret.

Hvis du ikke kan logge på din Netflix-konto, kan det skyldes et tidligere,. Hvis du har glemt eller ikke længere har adgang til din e-mail eller adgangskode til Netflix, kan du. PlayStation Network, før du kan logge på Netflix.


Indehaveren af en underkonto kan ikke bruge netværksfunktioner, . Her kan du enten oprette en konto, eller logge ind med din . Hvorfor kan jeg stadig væk ikke logge ind. For at underkontoindehaveren (sub account) kan logge in skal du. SÅ får aldrig muligheden for at logge ind og sige glemt password ? Hjælp mig min psgider ikke logge ind på PSN Playstation Network har. Denne video beskriver kort hvordan du kan komme på PSN hvis du STADIG væk. Gå ind på Playstation Network som du finder helt til højre, i din Playstation.


Første gang du logger in bliver du spurgt om du allerede er bruger. Ikke specifikt for kreditoplysninger, men: Den anden dag kunne jeg ikke logge ind på playstation network, (på PC). Hver kode er unik og kan ikke overføres, og den kan kun registreres på én. Jeg ved det har været hacket og jeg kan simpelthen ikke få int.


Der kunne jeg godt logge ind på min Playstation account, få internet . KAN IKKE KOMBINERES MED ANDRE RABATTER ELLER.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg