fredag den 25. maj 2018

Min måler dk login

Siden afløser Min Måler og Målerjagten og tilbyder mange af de samme funktioner – og en række nye muligheder. Du kan logge ind på Mit SEAS-NVE og få dit . Sammenlign dit elforbrug med andre.

Vi er blevet færdige med opgraderingen af Min Måler og du kan igen hente dine data og følge dit daglige forbrug på minmåler. Få overblik over dine elregninger og opgørelser og eksempelvis tilmelde . Se dine elregninger og opgørelse. d med dit medarbejder NemID og se forbruget for hver enkelt måler.

Som kunde hos OK har du automatisk adgang til Min OK. d: Brug din mail eller dit kundenummer (tegn). Når du er logget in kan du også tilmelde dig betalingsservice, foretage måleraflæsning mv. Du finder dine login-oplysninger på den seneste faktura fra os eller . Vi bruger cookies for at forbedre vores service af SE.


Ja tak, det vil jeg gerne have! Herefter kan du oprette dit eget login eller logge ind med NemID fremover. På min side kan du følge dit forbrug, se din årsopgørelse, indtaste aflæsninger og melde flytning.


Første gang du logger ind skal du bruge kundenr.

Her får du en oversigt over forbrugs- . Når du modtager dit aflæsningskort er det vigtigt, at du aflæser din måler og indberetter aflæsningen. Dette sikre at du får en korrekt regning, der svarer til dit . Min Side løser af alle henvendelser. Skal jeg have en ny måler installeret, når jeg skifter selskab? I Mit AURA kan du få et samlet overblik over alle dine el-aftaler med AURA El-handel.


Herunder finder du de spørgsmål vi oftest får stillet hos Vindstød. Hvordan opsiger jeg min aftale med Vindstød. Serviceinformation Vi har normal drift på Min Varmeside. Selvbetjening til varme med og uden login samt varme generelt. Autoriserede VVS-firmaer skal hente skema for at bestille fjernvarmemåler.


Der skal være minimum en beholder pr. For at logge in skal du benytte dit kundenummer samt målernummer, . Her kan du indberette dine måleraflæsninger, melde flytning og se dit forbrug. På Mit kan du få overblik over dit forbrug og melde flytning. Opret login med din mailadresse her.


Har du ikke en profil på lejerbo. Og vi bruger cookies til statistikformål, så vi kan måle trafikken og gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Cookies er nødvendige for at få yousee.


Du skal ikke logge ind for at benytte Målerskift og ”Refusion ved vandspild”.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg