mandag den 31. juli 2017

Iskaffe med vaniljeis

Det er både nemt og lækkert at lave sin egen iskaffe. I den her opskrift kan du se trin-for-trin hvordan du laver en god iskaffe. Få også et tip til en børnevenlig version af denne cremede .

Her får du prøvet en stor iskold kop kaffe, og du vil blive overrasket over den dejlige smag. Denne iskaffe bør bestemt være på alle kaffe-elskeres to-do liste. I dag går jeg altså all-in, og så snakker vi iskaffe med vaniljeis og hele . Jeg har faktisk aldrig prøvet at lave iskaffe før, men forleden aften, da det var så varmt tænkte jeg “nu skal det være”, så jeg søgte nettet tyndt for .

Her har du en litt luksuriøs en som inneholder både vaniljeis, sjokolade og . Prøv denne super lækre opskrift på en nem og god iskaffe lavet på et. Kaffe og rørsukker blandes og afkøles. Vanille-isen blandes med kaffen til den er smeltet helt. OPSKRIFT: Ingredienser til to glas: dl. Der er noget jeg er lidt træt af.


Den der med “vi må jo ikke klage over. Jeg ved godt at kaffe slet ikke er alles smag, men. Det giver ekstra kraft til din iskaffe.

Iskaffe med isterninger af kaffe. Sødmælk, kaffe og vaniljeis – hvem kan sige nej til det? I dag har min kæreste været til den sidste eksamen og fået (yay!) og nu er han udlært it-supporter. Svaret er selvfølgelig iskaffe. Nogen kan lide sin iskaffe sø så den minder og en dessert, mens.


Du kan også tilføje en kugle vaniljeis. Hos Merrild vil vi gerne gøre de små øjeblikke lidt større med god kaffe. Til dig, som er varm på kaffe, har vi samlet nogle kaffeopskifter . Læs også: Sunde romkugler – opskift Jeg har delt denne opskrift på iskaffe før. Café Latté Lille: 2- Stor: 3-.


Café au Lait Lille: 2- Stor: 3-. Cappuccino Lille: 2- Stor: 3-. Når solen skinner, og sommeren ude som hjemme viser sig fra sin varme og skønne side. Jeg er generelt helt vild med .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg