tirsdag den 25. juli 2017

Spiralizer elektrisk

Denne nye Kenwood elektrisk spiralizer FGP203WH gør din sunde madlavning sjov på ny. Denne spiralizer er nem at bruge, sviner ikke og kan nemt lave dine . Endnu mere glad blev jeg, da jeg forleden blev spurgt, om ikke jeg havde lyst til at teste en elektrisk spiralizer fra Kenwoo som var blevet .

KitchenAid SPIRALIZER, SOM KAN SKRÆLLE, UDKERNE OG SNITTE på Køkkenkr 898. Og så er maskinen stor og fylder meget. Kenwoods elektriske spiralizer gør det sjovt at lave sund mad.


Alle slags grøntsager og flere frugter forvandles til skruer, nudler og bånd.

Glem pasta - din spiralizer laver grøntsagsnudler, der er perfekte som en del af en sund hverdag. Vi er stolte af at præsentere vores første elektriske spiralizer. Du kan lave sunde opskrifter, der . En spiralizer är en elektrisk grönsakssvarv som förvandlar dina grönsaker och (rot)frukter till skruvat. Netto har lige haft en ret fin én.


Jeg har en elektrisk fra Kenwood som jeg elsker. Inden da havde jeg både en med . Skære-, skrælle- og grønsagspasta. Mulighed for tre forskellige tykkelser.

Royal elektrisk spiralskærer til spiralisering af frugt og grøntsager. Med en spiralskærer kan du nemt lave flotte og dekorative strimler og spiraler. Du skal ikke bruge tid på at skære og . Squash, på få minutter har du det . Salmon Quinoa Burgers with Mint-Yogurt . Find more Christmas recipes at Tesco Real Food.


Lav farverige strimler af grøntsager til fx sund . Jämför priser och läs recensioner på Kökstillbehör. Rød karry kylling med thai agurkesalat og ris. Inspiration til nem og hurtig, sund og lækker . Smart og praktisk spiralizer fra OXO, som nemt kan gøre dine grøntsager lidt mere spændende. Spiralizeren kan lave sunde nudler med bare et par drej, og.


Elektrisk Spiral skærer til salat og grøntsager. Jamen, jeg har længe ønsket mig en spiralizer. Alle andre har tilsyneladende en, og jeg er totalt last mover her.


I følge direktivet for avfall av elektronikk og elektrisk utstyr (WEEE), skal slikt avfall bli samlet . Ordinært 6kr, din deal: 3kr. Lav spiraler eller spaghetti af gulerødder, agurker eller andre grøntsager. Bestil online idag og modtag imorgen! Køb professionelt køkkenudstyr hos H.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg